Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 27, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 17.01.2011 - 23.01.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,13%
2 TVP2 15,06%
3 TVN 13,13%
4 Polsat 12,12%
5 TVP INFO 4,83%
6 TVN24 3,50%
7 TV4 2,20%
8 PULS 2,02%
9 TVN7 1,67%
10 Polsat2 1,05%
11 Cartoon Network 1,00%
12 Disney Channel 0,99%
13 Polsat News 0,85%
14 AXN 0,69%
15 TVP Sport 0,68%
16 Discovery 0,68%
17 TVPolonia 0,66%
18 MiniMini 0,65%
19 Eurosport 0,58%
20 VIVA Polska 0,55%
  Inne 16,96%



 







Najchętniej oglądane programy
 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 18.01.2011 20:47:00 8 407 23,52%
2 TELEEXPRESS TVP1 23.01.2011 17:00:14 7 049 19,72%
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - ZAKOPANE TVP1 23.01.2011 14:38:09 6 106 17,08%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 23.01.2011 19:54:40 5 873 16,43%
5 STUDIO SPORT TVP1 23.01.2011 15:47:03 5 692 15,92%
6 PUCHAR ŚWIATA W BIEGACH NARCIARSKICH /KRONIKA/ TVP1 23.01.2011 20:03:03 5 470 15,31%
7 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 23.01.2011 18:25:09 5 460 15,28%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 18.01.2011 20:12:42 5 425 15,18%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 23.01.2011 17:32:09 5 382 15,06%
10 WIADOMOŚCI TVP1 23.01.2011 19:29:53 5 033 14,08%






Wpływy reklamowe stacji




Wydatki reklamowe sektorów w telewizji


 

(27.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.