Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MTV wspiera nagrody muzyczne kampanią reklamową

MTV Networks Polska z początkiem lutego rozpocznie kampanię reklamową czwartej edycji nagród muzycznych Viva Comet 2011.

W Warszawie, gdzie 24 lutego odbędzie się uroczystość rozdania nagród, do akcji promocyjnej wykorzystane zostaną radio (RMF Maxxx, Radio Eska i Radio Wawa) i nośniki reklamy zewnętrznej. Dodatkowo działania reklamowe obejmą Internet (m.in. Nk.pl, Fotka.pl i Interia.pl). Ponadto będzie autopromocja w kanałach MTV Networks Polska. Kreację kampanii przygotował nadawca, zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Laureatów Viva Comet 2011 wybiorą widzowie w głosowaniu internetowym. Galę wręczenia nagród będzie transmitować Viva Polska.

(KOZ, 24.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.