Orange oficjalnym sponsorem Euro 2012

Orange został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012, które zostaną zorganizowane w Polsce i na Ukrainie.
Marka dołączyła do grupy partnerów UEFA wspierających to wydarzenie, którymi już są: Castrol, McDonald's, Kia, Coca-Cola, Sharp, Adidas i Carlsberg. Umowa z UEFA obejmuje 11 europejskich krajów, w których obecna jest marka: Polskę, Hiszpanię, Francję, Wielką Brytanię, Słowację, Rumunię, Austrię, Luksemburg, Mołdawię, Szwajcarię i Armenię. W ramach umowy Orange otrzymał prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Orange i UEFA. Marka będzie widoczna na stadionach podczas meczów, na biletach, podczas wydarzeń poprzedzających mistrzostwa, a także w zakładce Euro 2012 na oficjalnej stronie internetowej UEFA. Marka Orange jest też głównym sponsorem polskiej reprezentacji piłki nożnej. Natomiast Telekomunikacja Polska, do której należy PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Orange, będzie w Polsce oficjalnym partnerem technologicznym UEFA Euro 2012. Dostarczy rozwiązania telekomunikacyjne oraz infrastrukturę niezbędną do organizacji turnieju.(RYD, 20.01.2011)
