Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 03.01.2011 - 09.01.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 21,43%
2 TVP2 15,19%
3 TVN 13,93%
4 Polsat 12,19%
5 TVP INFO 4,03%
6 TVN24 2,73%
7 TV4 2,22%
8 PULS 1,98%
9 TVN7 1,77%
10 Polsat2 1,05%
11 Disney Channel 1,03%
12 Eurosport 1,00%
13 Cartoon Network 0,81%
14 TVPolonia 0,70%
15 Polsat News 0,68%
16 AXN 0,67%
17 BBC CBeebies 0,66%
18 Discovery 0,64%
19 VIVA Polska 0,63%
20 MiniMini 0,61%
  Inne 16,05%


 









Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 3.01.2011 20:45:56 8 206 22,96%
2 TELEEXPRESS TVP1 6.01.2011 17:04:19 7 237 20,25%
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - HARRACHOV TVP1 8.01.2011 17:18:07 6 441 18,02%
4 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 9.01.2011 18:27:33 6 192 17,32%
5 TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI - BISCHOFSHOFEN TVP1 6.01.2011 15:35:15 5 818 16,28%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 9.01.2011 17:32:45 5 794 16,21%
7 WIADOMOŚCI TVP1 5.01.2011 19:30:02 5 676 15,88%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 6.01.2011 20:00:38 5 551 15,53%
9 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 4.01.2011 20:11:02 5 507 15,41%
10 FAKTY TVN 4.01.2011 19:00:03 5 334 14,92%


Wpływy reklamowe stacji




Wydatki reklamowe sektorów w telewizji


 

(13.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.