Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 07, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 20.12.2010 - 26.12.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,05%
2 TVP2 15,29%
3 Polsat 14,47%
4 TVN 13,64%
5 TVP INFO 4,42%
6 TV4 2,76%
7 TVN24 2,72%
8 PULS 1,96%
9 TVN7 1,85%
10 Polsat2 1,05%
11 Disney Channel 1,00%
12 Cartoon Network 0,83%
13 Polsat News 0,70%
14 VIVA Polska 0,68%
15 Discovery 0,65%
16 TVPolonia 0,65%
17 AXN 0,57%
18 MiniMini 0,53%
19 Comedy Central 0,42%
20 Nickelodeon 0,41%
  Inne 15,35%


 







Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 20.12.2010 20:47:19 7 847 21,83%
2 TELEEXPRESS TVP1 26.12.2010 17:00:06 6 018 16,74%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 26.12.2010 20:02:04 5 943 16,53%
4 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 26.12.2010 18:01:12 5 483 15,25%
5 WIADOMOŚCI TVP1 26.12.2010 19:30:01 5 147 14,32%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 21.12.2010 19:59:34 4 862 13,52%
7 NEO-NÓWKA I PRZYJACIELE - PROBLEMY ŚW. MIKOLAJA /PROG.ROZR.POL./ - CZ.1. TVP2 26.12.2010 20:12:54 4 845 13,48%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 21.12.2010 20:11:55 4 779 13,29%
9 MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO WEJRZENIA /JUBILEUSZOWY KONCERT/ - CZ.2 TVP2 25.12.2010 21:05:22 4 743 13,19%
10 FAKTY TVN 20.12.2010 19:00:03 4 723 13,14%

Wpływy reklamowe stacji



Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(07.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.