Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZenithOptimedia planuje media dla marki Triumph

Dom Mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla Triumph International Polska. Dotychczas Triumph planował media we własnym zakresie. Firma nie podała, kto oprócz zwycięzcy startował w przetargu.

Dom Mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla Triumph International Polska. Dotychczas Triumph planował media we własnym zakresie. Firma nie podała, kto oprócz zwycięzcy startował w przetargu.

(RYD, 21.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.