Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 06.12.2010 - 12.12.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,27%
2 TVN 15,61%
3 TVP2 14,84%
4 Polsat 14,11%
5 TVP INFO/TVP3 4,46%
6 TVN24 3,10%
7 TV4 2,44%
8 PULS 1,91%
9 TVN7 1,51%
10 Polsat2 1,02%
11 Disney Channel 0,87%
12 Cartoon Network 0,82%
13 Discovery 0,68%
14 Polsat News 0,67%
15 AXN 0,66%
16 Polsat Sport 0,64%
17 MiniMini 0,62%
18 TVPolonia 0,61%
19 Viva Polska 0,56%
20 Eurosport 0,54%
  Inne 15,06%







 

 

 

Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 6.12.2010 20:47:22 8 084 22,49%
2 PUCHAR ŚWIATA W BIEGACH NARCIARSKICH /KRONIKA/ TVP1 12.12.2010 20:03:05 5 744 15,98%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 12.12.2010 19:54:51 5 604 15,59%
4 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 12.12.2010 18:25:36 5 313 14,78%
5 TELEEXPRESS TVP1 12.12.2010 17:00:25 5 220 14,52%
6 WYDARZENIA Polsat 6.12.2010 18:57:40 5 164 14,36%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 7.12.2010 20:11:24 5 133 14,28%
8 WIADOMOŚCI TVP1 8.12.2010 19:29:51 5 075 14,12%
9 PROGNOZA POGODY TVP1 12.12.2010 20:09:39 5 054 14,06%
10 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 10.12.2010 20:07:32 4 991 13,88%

 

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(21.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.