Serial ”Tancerze” w TVP 2 stracił widzów, ale więcej zarobił
20.12.2010, 08:11
Trzecia edycja serialu ”Tancerze” przyciągała jesienią do TVP 2 średnio 1,6 mln widzów – o 600 tys. mniej niż jesienią ub.r. Serial znacznie zwiększył jednak przychody z reklam.
Nowe odcinki ”Tancerzy” były emitowane od 16 września do 16 grudnia w czwartki o 21.40. Dwójka miała w tym czasie 12,3 proc. udziału w rynku – mniej niż konkurencyjne telewizje. Liderem pasma była Jedynka, którą wybierało 19,7 proc. widzów (m.in. ”Sprawa dla reportera”). Polsat gromadził 17,4 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory (seriale, filmy), a TVN – 15,8 proc. (pasmo filmowe). Lepiej serial Dwójki wypadł w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której z udziałem 14,9 proc. wyprzedził mającą 12,8 proc. Jedynkę. Liderem był Polsat z udziałem 19,7 proc., przed TVN – 18,5 proc. Przychody ze sprzedaży reklam przy "Tancerzach" wyniosły 10,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). To o 3,5 mln zł, czyli 48 proc. więcej, niż przy drugiej edycji serialu jesienią ub.r. Dane Nielsen Audience Measurement.(RUT, 20.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
