Średnio 2,4 mln osób oglądało jesienią "Czas honoru" w TVP 2

Trzecią edycję historycznego serialu "Czas honoru" w jesiennej ramówce TVP 2 oglądało średnio 2,4 mln osób.
Drugą edycję serialu jesienią ub.r. oglądało 200 tys. widzów więcej, a pierwszą, jesienią 2008 roku – o 0,5 mln widzów więcej. Dwójka emitowała ”Czas honoru” od 19 września do 12 grudnia, w niedziele o 21. Ze średnim udziałem w rynku 15,5 proc. stacja znalazła się przed TVP 1 (10,9 proc.) i Polsatem (15,2 proc.), ale znacznie za TVN, który z wynikiem 27,2 proc. był liderem pasma (przede wszystkim ”Taniec z gwiazdami”). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) ”Czas honoru” wybierało 15 proc. osób mających włączone telewizory. Tu Dwójka wyprzedziła Jedynkę (10 proc. udziału), lecz znalazła się za Polsatem (19 proc.) i TVN (22,9 proc.). Przychody TVP 2 z emisji reklam przy serialu wyniosły 10,5 mln zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów) i były o 36 proc. wyższe niż przed rokiem. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 14.12.2010)
