Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blisko 4 mln euro ma kosztować kampania drobiu

Krajowa Rada Drobiarstwa rozpisała przetarg na kreację i realizację kampanii promocyjnej pt. "Nowa jakość w drobiarstwie".

Celem trzyletniej kampanii jest promocja drobiu w Polsce i mięsa gęsiego w Niemczech. Akcja ma być prowadzona w telewizji (w tym marketing użyczeniowy), Internecie i prasie. Uzupełniona zostanie działaniami PR i marketingu bezpośredniego. Jej start planowany jest na październik 2011 roku. Kampania będzie współfinansowana ze środków unijnych - jej łączny budżet to blisko 4 mln euro. Będzie to kolejna kampania propagująca jedzenie drobiu. W drugiej połowie br. Krajowa Rada Drobiarstwa zleciła agencji BrandComm kreację kampanii mięsa gęsiego za 2,5 mln zł.

(DOK, 13.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.