Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 29.11.2010 - 05.12.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,17%
2 TVN 15,29%
3 Polsat 14,64%
4 TVP2 13,68%
5 TVP INFO/TVP3 4,92%
6 TVN24 2,99%
7 TV4 2,85%
8 PULS 1,84%
9 TVN7 1,55%
10 Polsat2 0,98%
11 Disney Channel 0,86%
12 Cartoon Network 0,86%
13 Polsat News 0,71%
14 MiniMini 0,71%
15 AXN 0,65%
16 Discovery 0,65%
17 Eurosport 0,56%
18 TVPolonia 0,54%
19 Viva Polska 0,53%
20 Polsat Sport 0,47%
  Inne 14,55%






 

 


Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 29.11.2010 20:47:29 7 904 21,98%
2 TELEEXPRESS TVP1 5.12.2010 17:00:06 6 721 18,70%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 29.11.2010 19:59:14 5 975 16,62%
4 WIADOMOŚCI TVP1 29.11.2010 19:29:57 5 761 16,02%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 5.12.2010 20:08:31 5 702 15,86%
6 MIŁOŚĆ NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 5.12.2010 20:24:19 5 643 15,70%
7 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 3.12.2010 20:07:22 5 436 15,12%
8 FAKTY TVN 1.12.2010 19:00:00 5 296 14,73%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 5.12.2010 18:25:18 5 237 14,57%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 5.12.2010 17:31:21 5 195 14,45%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(13.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.