Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Niewodzka dyrektorem reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

Anna Niewodzka została dyrektorem reklamy Wydawnictwa Zwierciadło.

Jest odpowiedzialna za strategie reklamowe wszystkich projektów wydawnictwa (miesięczniki "Zwierciadło", "Sens", "Cars" i serwis Zwierciadlo.pl) oraz agencji Novimedia. Dotychczas w firmie nie było takiego stanowiska. Struktura działów reklamy w wydawnictwie nie zmienia się - dyrektor działu reklamy magazynów "Zwierciadło" i "Sens" pozostaje Bożena Tyborowska, a dyrektorem działu reklamy "Cars" - Marcin Warych. Niewodzka przez ostatnie siedem lat pracowała w G+J Polska na stanowisku dyrektora reklamy miesięcznika ”Glamour”.

(SK, 13.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.