"Miłość nad rozlewiskiem" w niedziele wygrała z konkurencją

Serial "Miłość nad rozlewiskiem" w niedzielne jesienne wieczory gromadził w TVP 1 średnio 4,5 mln widzów i wygrał z propozycjami konkurencyjnych stacji.
Serial był nadawany od 12 września do 5 grudnia w niedziele o 20.20. Dał Jedynce 26,3 proc. średniego udziału w rynku (22,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49) i pozycję lidera pasma w obu grupach. W czasie emisji serialu show ”Taniec z gwiazdami” przyciągał do TVN średnio 4 mln widzów (23,7 proc. udziału w rynku), a Dwójkę i Polsat oglądało po 2,1 mln osób (12,4 proc. udziału). Ze sprzedaży czasu reklamowego przy ”Miłości nad rozlewiskiem” Jedynka uzyskała 18,6 mln zł. Dla porównania, przychody Polsatu przy zakończonym dwa tygodnie temu niedzielnym serialu ”Ludzie Chudego” wyniosły 19,9 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 07.12.2010)
