Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Leo Burnett zdobyła budżet marki Heineken

Grupa Żywiec ogłosiła, że budżet reklamowy marki Heineken w Polsce zdobyła agencja Leo Burnett.

Ten przetarg ogłoszono w październiku br. Oprócz Leo Burnett brały w nim udział agencje: TBWA\, Grandes Kochonos, San Markos, Young & Rubicam. Ostatnio kreacje dla tej marki przygotowywała Grey Group Poland.

(SK, 06.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.