Grupa Ströer wprowadzi ofertę kampanii dwutygodniowych
Grupa Ströer zaprezentowała wczoraj nową ofertę sprzedażową na 2011 rok – oprócz standardowej oferty, wprowadzi model realizacji kampanii, dla którego podstawą wyliczeń będą dwa tygodnie.
To nowość na krajowym rynku reklamy zewnętrznej, bo nadal obowiązującym standardem są na nim kampanie miesięczne. Aby zwiększyć zainteresowanie klientów, Ströer proponuje rabaty, np. 3 proc. za szybkie podpisanie umowy (osiem dni od otrzymania oferty) lub 10 proc. za first minute (minimum 4 miesiące przed rozpoczęciem działań). - Oferta została przygotowana jako odpowiedź na zmiany, które dokonały się na rynku reklamy out-of-home w 2010 roku – mówiła podczas spotkania prasowego Elżbieta Con, szef działu sprzedaży agencyjnej Grupy Ströer. Firma przejęła 100 proc. udziałów w News Outdoor Poland (obecnie Ströer City Marketing) i umocniła swoją pozycję na rynku reklamy zewnętrznej. Jak dodała Elżbieta Con, przy tworzeniu oferty uwzględniono też wyniki badania pt. ”Wypożyczalnia krów” (nieistniejąca usługa), przeprowadzonego we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, należącym do Grupy Gemius. – Badanie wykazało prawidłowość znaną już z innych rynków europejskich, takich jak Francja, Wielka Brytania czy Niemcy: szybki przyrost efektywności kampanii następuje już w pierwszych dwóch tygodniach ekspozycji plakatu, natomiast w kolejnych tygodniach uzyskiwane efekty są stosunkowo niewielkie – przekonywał Jarosław Pawlak, wiceprezes zarządu Gemius SA.(DOK, 03.12.2010)










