Jest budżet na promocję lasów w 2011 roku
Planowana jest ogólnopolska kampania promująca lasy państwowe. W tym celu Centrum Informacyjne Lasów Państwowych rozpisało konkurs na agencję reklamową. Budżetu kampanii nie ujawniono.
Celem działań jest wypromowanie walorów turystycznych lasów, a także - jak czytamy w dokumentach - ”kreowanie nowych postaw popularyzujących odpowiednie wzorce zachowań w lesie i środowisku naturalnym”. Działania planowane są na kwiecień-listopad 2011 roku. Do zadań zwycięskiego podmiotu należeć ma opracowanie hasła kampanii i przygotowanie planu działań. Przypomnijmy, że to kolejna akcja promocyjna inicjowana przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych. Centrum chce też przeprowadzić kampanię (za 8 mln zł), która ma ograniczyć liczbę umyślnych podpaleń. Akcja będzie miała zasięg krajowy, choć niewykluczone, że reklamy i krótkie filmy promocyjne będą emitowane w wybranych krajach europejskich.(DOK, 03.12.2010)










