"Gazeta Wyborcza" wprowadza stały dodatek poniedziałkowy

"Palce Lizać" to nowy stały dodatek kulinarny "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Pierwsze wydanie ukaże się z gazetą w poniedziałek, tematem przewodnim będą przepisy wigilijne.
Jak informuje wydawca, poniedziałkowy dodatek ma charakter magazynu kulinarno-lifestylowego. Będzie bezpłatnie dołączany do ”GW”. Zespołem redakcyjnym dodatku kieruje Paulina Kałka. W magazynie pojawią się teksty znanych autorów, m.in. Marka Bieńczyka i Karola Okrasy. Pracami nad szatą graficzną tytułu kierował Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny ”GW”. Treści z dodatku będą się ukazywać na stronie Palcelizac.gazeta.pl, część z nich zostanie wzbogacona o materiały multimedialne. Partnerem pierwszych wydań ”Palce Lizać” będzie firma Tesco. Akcja promocyjna pierwszego numeru poniedziałkowego dodatku obejmuje prasę (”Polityka”), telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat) i Internet (Nk.pl). Kreację kampanii stworzyła JIS Advertising, za planowanie mediów odpowiada Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” we wrześniu br. wyniosło 323 470 egz. (ZKDP).(SK, 02.12.2010)
