Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" wprowadza stały dodatek poniedziałkowy

"Palce Lizać" to nowy stały dodatek kulinarny "Gazety Wyborczej" (Agora SA). Pierwsze wydanie ukaże się z gazetą w poniedziałek, tematem przewodnim będą przepisy wigilijne.

Jak informuje wydawca, poniedziałkowy dodatek ma charakter magazynu kulinarno-lifestylowego. Będzie bezpłatnie dołączany do ”GW”. Zespołem redakcyjnym dodatku kieruje Paulina Kałka. W magazynie pojawią się teksty znanych autorów, m.in. Marka Bieńczyka i Karola Okrasy. Pracami nad szatą graficzną tytułu kierował Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny ”GW”. Treści z dodatku będą się ukazywać na stronie Palcelizac.gazeta.pl, część z nich zostanie wzbogacona o materiały multimedialne. Partnerem pierwszych wydań ”Palce Lizać” będzie firma Tesco. Akcja promocyjna pierwszego numeru poniedziałkowego dodatku obejmuje prasę (”Polityka”), telewizję (m.in. TVP, TVN, Polsat) i Internet (Nk.pl). Kreację kampanii stworzyła JIS Advertising, za planowanie mediów odpowiada Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” we wrześniu br. wyniosło 323 470 egz. (ZKDP).

(SK, 02.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.