Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB, Starcom i BrainJuice zwycięzcami badań Grand Check

Agencja reklamowa DDB Warszawa, dom mediowy Starcom i agencja interaktywna BrainJuice są najlepiej ocenianymi firmami reklamowymi w badaniu satysfakcji klientów Grand Check. Wyniki badania zrealizowanego przez TNS OBOP dla miesięcznika "Press" ukazały się w dodatku dołączonym do grudniowego numeru magazynu.

- Taki wynik DDB w badaniu podnosi morale w agencji – cieszy się z pierwszego miejsca w rankingu najlepiej ocenionych agencji reklamowych Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa. - To dla nas bardzo motywujące. Chce się pracować jeszcze lepiej, kiedy klienci to doceniają - dodaje. Piotr Ruszak, senior communication manager Starcomu, zapewnia, że jego firma wygraną wykorzysta w staraniach o nowych klientów. - Każdy dom mediowy twierdzi, że jest najlepszy, gdy o nich zabiega – mówi Ruszak. - Jednak my mamy dowody w postaci obiektywnych źródeł. Oprócz zwycięstwa w rankingu Grand Check, jesteśmy w ostatnich latach liderem wśród firm nagradzanych na Effie, a także w rankingu największych domów mediowych RECMA – podkreśla. W dodatku "Grand Check" prezentujemy wszystkich zwycięzców i oceny dla poszczególnych firm, które zakwalifikowały się do badania satysfakcji klientów. Było ono realizowane od lipca do października br. Ankieterzy TNS OBOP pytali o ocenę współpracy w ciągu ostatnich miesięcy. Przeprowadzono 924 wywiady z 513 respondentami (wielu klientów oceniało współpracę z kilkoma podmiotami). Nowością jest to, że nie agencje i domy mediowe wskazywały respondentów, a TNS OBOP wybrał do badania 4,5 tys. największych pod względem wydatków reklamodawców, według Kantar Media (dawniej Expert Monitor). Opinie wyrażały osoby pracujące dla danej marki w strukturach marketingu firmy, na co dzień współpracujące z firmami reklamowymi i decydujące o ich wyborze. Kryterium zakwalifikowania się do badania (co najmniej pięć zebranych ankiet) spełniło 39 firm: 15 agencji reklamowych, 19 domów mediowych, pięć agencji interaktywnych. Oceny w badaniach i miejsce w rankingach zależały wyłącznie od reklamodawców. Oprócz rankingu najlepiej ocenionych firm w każdym segmencie rynku reklamowego przygotowaliśmy jeszcze dwa zestawienia. Jedno z nich prezentuje firmy reklamowe marzeń - powstało po podsumowaniu odpowiedzi reklamodawców na pytanie: "Z jaką agencją reklamową, domem mediowym, agencją interaktywną chciałbyś współpracować, gdybyś miał wolny wybór?". W rankingu na wymarzoną firmę reklamową zwyciężyły PZL, Starcom i K2 Internet. Trzecie zestawienie pokazuje natomiast firmy reklamowe znane największemu odsetkowi reklamodawców (znajomość spontaniczna). Zwyciężyły w nim Saatchi & Saatchi, Starcom i K2 Internet.

(MŁ, 01.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.