Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 22.11.2010 - 28.11.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,12%
2 TVN 17,33%
3 Polsat 14,46%
4 TVP2 14,46%
5 TVP INFO/TVP3 4,29%
6 TVN24 3,00%
7 TV4 2,23%
8 PULS 1,82%
9 TVN7 1,50%
10 Polsat2 0,95%
11 Cartoon Network 0,76%
12 Disney Channel 0,76%
13 Discovery 0,67%
14 MiniMini 0,63%
15 TVPolonia 0,58%
16 AXN 0,58%
17 Polsat News 0,58%
18 Eurosport 0,54%
19 Viva Polska 0,49%
20 Polsat Sport 0,47%
  Inne 14,78%







Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 23.11.2010 20:58:32 7 917 22,02%
2 TELEEXPRESS TVP1 28.11.2010 17:00:07 6 098 16,96%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 28.11.2010 19:54:26 5 754 16,00%
4 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - 3 EDYCJA - FINAŁ TVN 27.11.2010 20:00:47 5 736 15,95%
5 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 12 EDYCJA - FINAŁ TVN 28.11.2010 19:59:23 5 683 15,81%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 28.11.2010 20:07:25 5 309 14,77%
7 WIADOMOŚCI TVP1 24.11.2010 19:30:04 5 228 14,54%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 23.11.2010 20:11:46 5 110 14,21%
9 FAKTY TVN 22.11.2010 19:00:02 5 099 14,18%
10 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 28.11.2010 18:25:38 5 063 14,08%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(01.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.