Young & Rubicam Brands ma agencję od marketingu sportowego
30.11.2010, 09:45
W grupie Young & Rubicam powstała struktura Brand & Sport, która ma się specjalizować w marketingu sportowym.
Nowy dział będzie zajmował się przede wszystkim strategią i badaniami marketingowymi dla branży sportowej. Ma się także koncentrować na budowaniu wizerunku marki (transfer głównych cech dyscypliny na sponsora i budowanie zaufania odbiorców), współpracy (nawiązywanie kontaktów biznesowych) i brand experience (kreowanie interakcji z marką). W swoich działaniach Brand & Sport wykorzystywać będzie wyniki badań BrandAsset Valuator, które w Polsce prowadzone są wyłącznie przez BAV Consulting (strukturę należącą do Young & Rubicam Brands). Wartość marketingu sportowego w Polsce w ub.r. szacowana była na 1,74 mld zł (dane Pentagon Research). W grupie Young & Rubicam Brands znajdują się m.in. agencje: marketingu bezpośredniego Wunderman, produkcyjna Raymond i interaktywna Max Weber.(DOK, 30.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










