Team z Change Integrated pojedzie na Eurobest Young Creatives
30.11.2010, 09:30
Tytus Klepacz i Adam Marzec z Change Integrated zwyciężyli w polskich eliminacjach Eurobest Young Creatives.
Eliminacje odbyły się w ubiegłym tygodniu w Łodzi, w ramach festiwalu reklamy Ad Days. Zwyciężyli Tytus Klepacz i Adam Marzec z Change Integrated, a na wyróżnienie zasłużył team z agencji DDB Warszawa - Iwa Bondarczuk i Marek Wyżnikiewicz. Klepacz i Marzec wyjadą w nagrodę na finały Eurobest Young Creatives Integrated Competition, które odbędą się podczas festiwalu Eurobest (7-8 grudnia w Hamburgu). Zespoły będą miały 48 godzin na stworzenie oryginalnej, przykuwającej uwagę kampanii zintegrowanej. W tym roku w jury konkursu Eurobest, które wybierze najlepsze prace na rynku europejskim, Polskę reprezentować będzie Asiya Malinowska, creative director i partner agencji Brain.(MŁ, 30.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
