Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 27, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Podhalański" kłamie?

Władze Zakopanego wywiesiły w centrum miasta wielkie banery z hasłem "Tygodnik Podhalański kłamie".

Baner jest podpisany przez PiS Zakopane. Zgodnie z oficjalnym stanowiskiem władz miasta, wytyka on Jerzemu Jureckiemu, wydawcy "Tygodnika Podhalańskiego" błąd w tekście porównującym wizyty obu kandydatów na prezydenta na Podkarpaciu. Jurecki, pisząc o wizycie Donalda Tuska w Bukowinie Tatrzańskiej, błędnie stwierdził, że kandydat ten wygrał w tej miejscowości. Tak naprawdę jednak, zdaniem Jureckiego nie chodzi o ten błąd, ale o cały tekst, w którym autor nie pominął scen ze spotkania Lecha Kaczyńskiego z dziennikarzami. Kaczyński nerwowo reagował na pytania lokalnych dziennikarzy (np. "Dlaczego przyjechał do Zakopanego?"), a Jureckiemu, który tego dnia robił również zdjęcia do swojego materiału, wytknął, że nie jest od pisania tylko od robienia zdjęć. Lokalnym władzom, silnie sprzyjającym PiS-owi (wiceburmistrz Zakopanego Jerzy Zacharko kandydował z listy PiS-u do parlamentu), nie spodobała się krytyka autora. Z agencji reklamowo-poligraficznej, która należy do Zacherki, wystosowano do Jureckiego list podpisany nazwiskiem pełnomocnika PiS-u Jana Pitury, w którym zarzucono Jureckiemu nie tylko kłamstwa w artykule, ale i bezczelność. Sprostowanie błędnego tekstu miało się pojawić w najnowszym numerze "TP". Jednak nim ten ukazał się w sprzedaży, wiceburmistrz zdążył przygotować własną akcję. Od wczoraj nad ulicami Kościuszki i Chramcówki wiszą wspomniane banery, przygotowane przez firmę wiceburmistrza. O tym, jak bardzo władze Zakopanego nie lubią mediów, zwłaszcza "TP" pisaliśmy niejednokrotnie, m.in. o zapisie władz miasta, z którego wynika, że największym zagrożeniem dla miasta są media, które przedstawiają jego nieobiektywny obraz.

(ROM, 27.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.