Pierwsza od pięciu lat telewizyjna kampania BP Ultimate
Pod hasłem ”Silnik jest sercem Twojego samochodu” ruszyła kampania reklamowa promująca paliwa BP Ultimate. Wspiera ona wprowadzenie ulepszonych paliw BP Ultimate 98 i BP Ultimate Diesel.
Reklamy informują o korzyściach z tankowania tych paliw: większej wydajności silnika i mniejszej emisji spalin. Jest to pierwsza od 2005 roku telewizyjna kampania paliw BP Ultimate. W jej ramach emitowane są 30-sek. spoty (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, stacje z pakietu AT Media). Drugim ważny kanałem kampanii jest Internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, Gadu-Gadu, witryny sieci ARBOnetwork, Google, sieci reklamy kontekstowej). Dodatkowym wsparciem jest spot w radiu (m.in. RMF FM, Tok FM, Polskie Radio Program III) oraz billboardy w ośmiu największych aglomeracjach kraju. Przygotowano też materiały promocyjne dla stacji BP oraz promocję dla uczestników programu lojalnościowego Payback, którego BP jest partnerem. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Strategię komunikacji w mediach opracował dom mediowy Mindshare Polska. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii.(MŁ, 26.11.2010)
