Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza od pięciu lat telewizyjna kampania BP Ultimate

Pod hasłem ”Silnik jest sercem Twojego samochodu” ruszyła kampania reklamowa promująca paliwa BP Ultimate. Wspiera ona wprowadzenie ulepszonych paliw BP Ultimate 98 i BP Ultimate Diesel.

Reklamy informują o korzyściach z tankowania tych paliw: większej wydajności silnika i mniejszej emisji spalin. Jest to pierwsza od 2005 roku telewizyjna kampania paliw BP Ultimate. W jej ramach emitowane są 30-sek. spoty (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, stacje z pakietu AT Media). Drugim ważny kanałem kampanii jest Internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, Gadu-Gadu, witryny sieci ARBOnetwork, Google, sieci reklamy kontekstowej). Dodatkowym wsparciem jest spot w radiu (m.in. RMF FM, Tok FM, Polskie Radio Program III) oraz billboardy w ośmiu największych aglomeracjach kraju. Przygotowano też materiały promocyjne dla stacji BP oraz promocję dla uczestników programu lojalnościowego Payback, którego BP jest partnerem. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Strategię komunikacji w mediach opracował dom mediowy Mindshare Polska. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii.

(MŁ, 26.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.