Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mindshare broni budżetu mediowego Aflofarmu

Dom mediowy Mindshare walczy o utrzymanie budżetu Aflofarmu.

Aflofarm prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Nie wiadomo, ile podmiotów konkuruje z Mindshare. Agencja pracuje dla tej firmy farmaceutycznej od dwóch lat. Według danych cennikowych Kantar Media Aflofarm w pierwszym półroczu br. wydał na reklamę najwięcej spośród firm farmaceutycznych. Koncern przeznaczył na kampanie reklamowe w tym okresie 191,3 mln zł i wyprzedził US Pharmacię, która w ub.r. była liderem wydatków reklamowych w tej branży.

(RYD, 25.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.