Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 15.11.2010 - 21.11.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,94%
2 TVN 17,06%
3 Polsat 14,69%
4 TVP2 14,55%
5 TVP INFO 4,17%
6 TVN24 2,96%
7 TV4 2,27%
8 Puls 1,88%
9 TVN7 1,45%
10 Polsat2 1,04%
11 Disney Channel 0,99%
12 Cartoon Network 0,91%
13 Discovery 0,72%
14 MiniMini 0,61%
15 Polsat News 0,60%
16 TVPolonia 0,58%
17 AXN 0,54%
18 VIVA Polska 0,53%
19 Polsat Sport 0,46%
20 BBC CBeebies 0,45%
  Inne 14,60%


Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.11.2010 20:48:07 8 008 22,27%
2 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - 3 EDYCJA TVN 20.11.2010 19:59:51 5 428 15,10%
3 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 16.11.2010 20:44:00 5 381 14,97%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.11.2010 20:12:30 5 365 14,92%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 21.11.2010 19:55:39 5 359 14,91%
6 TELEEXPRESS TVP1 21.11.2010 17:00:05 5 232 14,55%
7 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 19.11.2010 20:09:34 5 207 14,48%
8 PROGNOZA POGODY TVP1 21.11.2010 20:10:53 5 070 14,10%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 21.11.2010 18:25:24 5 015 13,95%
10 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 12 EDYCJA TVN 21.11.2010 19:58:33 4 999 13,90%

Wpływy reklamowe stacji





Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.