Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Listopad 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ARBOmedia ma 10 lat

W warszawskim klubie M25 grupa ARBO hucznie obchodziła swoje urodziny

ARBOinteractive to część ARBOmedia AG – specjalizuje się w reklamie internetowej. Polski oddział ARBOinteractive obejmuje ARBOnetwork - sieć reklamy tematycznej, BizOn media - sieć reklamy biznesowej, V2Media - sieć internetowej reklamy wideo, sieć reklamy behawioralnej - Behavia, LogicSearch - agencję zaawansowanych kampanii SEM, SmartContext - system reklamy kontekstowej, *adKing - agencję interaktywną oraz NewMedia Labs - inkubator pomysłów internetowych.
Poza polskim biurem firma posiada trzy europejskie oddziały – w Czechach, Rumunii i Rosji.


 

Gala z okazji 10-lecia firmy ARBO zorganizowan w klubie M25. fot. Michał Kołyga
Gala z okazji 10-lecia firmy ARBO zorganizowan w klubie M25. fot. Michał Kołyga
Gala z okazji 10-lecia firmy ARBO zorganizowan w klubie M25. fot. Michał Kołyga

(19.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.