Dział: IMPREZY

Dodano: Listopad 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IX Dni Marketingu Sportowego

W czwartek 18 listopada w Centrum Olimpijskim w Warszawie rozpoczęły się dwudniowe Dni Marketingu Sportowego.

To jedyne cykliczne wydarzenie w Polsce, podczas którego sport spotyka się z biznesem. W tegorocznej edycji uczestniczy 350 osób, występuje 30 prelegentów polskich i 15 zagranicznych. Gośćmi specjalnymi są: Toby Hester, szef projektów piłkarskich w firmie Castrol, oraz Kevin Jackson, wiceprezes globalnej agencji marketingu doświadczeń- Jack Morton Worldwide w regionie EMEA.


 

Richard Brinkman, head of KantarSport w Kantar Media. fot. Michał Kołyga
Toby Hester, szef projektów piłkarskich w firmie Castrol. fot. Michał Kołyga
IX dni marketingu sportowego. fot. Michał Kołyga

(18.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.