Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 08.11.2010 - 14.11.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,10%
2 TVN 16,09%
3 TVP2 15,74%
4 Polsat 14,77%
5 TVP INFO 4,11%
6 TVN24 3,15%
7 TV4 2,43%
8 Puls 1,66%
9 TVN7 1,45%
10 Polsat2 0,99%
11 Disney Channel 0,96%
12 Cartoon Network 0,84%
13 Polsat Sport 0,78%
14 MiniMini 0,70%
15 Discovery 0,67%
16 Polsat News 0,67%
17 TVPolonia 0,61%
18 AXN 0,61%
19 VIVA Polska 0,56%
20 Nickelodeon 0,49%
  Inne 14,62%






 

Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 8.11.2010 20:47:41 8 008 22,27%
2 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 14.11.2010 18:25:30 5 376 14,95%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 14.11.2010 19:55:11 5 285 14,70%
4 TELEEXPRESS TVP1 14.11.2010 17:00:04 5 260 14,63%
5 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 9.11.2010 20:42:08 5 186 14,42%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 8.11.2010 20:11:26 5 158 14,35%
7 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - 3 EDYCJA TVN 13.11.2010 19:59:39 5 131 14,27%
8 WIADOMOŚCI TVP1 8.11.2010 19:30:05 5 004 13,92%
9 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 12 EDYCJA TVN 14.11.2010 20:01:29 4 970 13,82%
10 FAKTY TVN 9.11.2010 19:00:04 4 939 13,74%

Wpływy reklamowe stacji



Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(18.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.