Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza wizerunkowa kampania Sygma Banku

Sygma Bank rozpoczął pierwszą wizerunkową kampanię reklamową na polskim rynku.

Bank prezentuje w niej nowe logo i symbol marki: animowaną postać awatara o imieniu Sygma. Hasło kampanii brzmi ”Pomaga w zakupach”. Ruszył też nowy serwis sygmabank.pl. W ramach kampanii do połowy grudnia emitowane są spoty telewizyjne i radiowe. Celem akcji jest poinformowanie o obecności banku w ponad 30 tys. placówek handlowych. Sygma chce podkreślić swoją obecność na rynku consumer finance: ma prawie 4 mln klientów i portfel ponad 1,6 mln aktywnych kart kredytowych. Planuje powiększenie udziału w rynku i pozyskanie nowych partnerów biznesowych. Poprzednio bank nie prezentował tak swojej obecności w punktach handlowych, skupiając się na rozwoju usług transakcyjnych dla partnerów biznesowych (sieci handlowych) i ich klientów. Obecne działania reklamowe mają podnieść świadomość marki Sygma Bank wśród konsumentów. Grupą docelową są osoby w wieku 25-45 lat. W ciągu trzech lat Sygma chce pozyskać 2 mln nowych klientów, oferując im wsparcie podczas zakupów i rozwijając usługi dodatkowe. Obecnie bank oferuje karty kredytowe, kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe i ubezpieczenia. Nie ma na razie ambicji być bankiem uniwersalnym. Kampanię przygotowały agencje BNA i Hypercrew oraz dom mediowy Easymedia. Kolejne działania reklamowe Sygma szykuje na pierwszy kwartał 2011 roku.

(MŁ, 17.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.