Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza kampania Tatry przygotowana przez agencję PZL

Grupa Żywiec realizuje nową komunikację dla marki Tatra. Chcąc podkreślić, że to piwo górali, zatrudniła do reklamy prawdziwych mieszkańców Tatr, a nie jak dotąd aktora.

To pierwsza kampania, którą dla browaru przygotowała agencja PZL. Grupa Żywiec w sierpniu br. bez przetargu powierzyła jej obsługę Tatry. Do tej pory marka kojarzyła się z charakterystyczną postacią silnego górala, który w jednym ze spotów poskramiał konia. Był to jednak aktor. W nowym spocie autorstwa PZL wystąpili prawdziwi polscy górale. Zabieg ma podkreślić autentyczność marki i wzmacniać jej wizerunek jako piwa górali, kojarzonego z góralską mądrością życiową, dystansem do świata i humorem. Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - nie ujawniono szczegółów mediaplanu ani daty zakończenia kampanii. Emisję zaplanował i zakupił dom mediowy Macroscope OMD.

(MŁ, 16.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.