Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 01.11.2010 - 07.11.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,92%
2 TVN 16,29%
3 TVP2 15,54%
4 Polsat 13,96%
5 TVP INFO 4,09%
6 TVN24 2,90%
7 TV4 2,60%
8 Puls 1,70%
9 TVN7 1,51%
10 Disney Channel 1,04%
11 Polsat2 0,95%
12 Cartoon Network 0,81%
13 Polsat Sport 0,71%
14 TVPolonia 0,67%
15 AXN 0,66%
16 Discovery 0,64%
17 MiniMini 0,62%
18 Polsat News 0,61%
19 VIVA Polska 0,50%
20 TVN Turbo 0,46%
  Inne 14,82%

 

Najchętniej oglądane programy
 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2-11-2010 20:57:36 8 144 22,65%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 7-11-2010 19:55:02 5 671 15,77%
3 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - 3 EDYCJA TVN 6-11-2010 19:59:21 5 649 15,71%
4 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA  TVP2 2-11-2010 20:42:14 5 591 15,55%
5 TELEEXPRESS TVP1 7-11-2010 17:00:07 5 359 14,90%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2-11-2010 20:12:04 5 273 14,67%
7 FAKTY TVN 7-11-2010 19:00:04 5 141 14,30%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2-11-2010 19:30:04 5 139 14,29%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 7-11-2010 18:25:17 5 125 14,25%
10 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 12 EDYCJA TVN 7-11-2010 19:59:28 4 698 13,07%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(10.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.