Kampania MetLife Amplico - nowej marki na rynku ubezpieczeń
03.11.2010, 08:14
Pod hasłem "Świat budzi się dziś pewien bezpieczniejszego jutra" zaczęła się kampania ubezpieczeń nowej na polskim rynku marki MetLife Amplico.
Marka należy do MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. Jej pojawienie się w Polsce to efekt przejęcia na początku listopada br. American Life Insurance Company, do której w Polsce należy Amplico, przez amerykańską firmę MetLife Inc. Marka obejmuje ubezpieczenia kredytów i kart kredytowych, ubezpieczenia kapitałowe oraz ubezpieczenia terminowe na życie i zdrowie. Szczegóły kampanii wprowadzającej MetLife Amplico zostaną podane dzisiaj. Z informacji "Presserwisu" wynika, że reklamy zaplanowano m.in. w prasie i telewizji. Kampanię przygotowały Ogilvy Group Poland i Mindshare Polska.(MŁ, 03.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
