Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Listopad 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 25.10.2010 - 31.10.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

 

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,70%
2 TVN 16,97%
3 TVP2 14,67%
4 Polsat 14,24%
5 TVP INFO 4,21%
6 TVN24 3,16%
7 TV4 2,09%
8 Puls 1,69%
9 TVN7 1,52%
10 Disney Channel 1,01%
11 Polsat2 0,95%
12 Cartoon Network 0,90%
13 AXN 0,76%
14 MiniMini 0,74%
15 Polsat News 0,64%
16 TVPolonia 0,61%
17 Discovery 0,60%
18 Polsat Sport 0,59%
19 VIVA Polska 0,58%
20 BBC CBeebies 0,52%
  Inne 14,85%

 

Najchętniej oglądane programy

 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 25-10-2010 20:47:10 7 777 21,63%
2 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - 3 EDYCJA TVN 30-10-2010 19:59:57 5 604 15,59%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 28-10-2010 20:30:55 5 372 14,94%
4 WIADOMOŚCI TVP1 25-10-2010 19:29:56 5 084 14,14%
5 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 29-10-2010 20:07:26 4 978 13,85%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 26-10-2010 20:11:33 4 879 13,57%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 29-10-2010 19:59:29 4 874 13,56%
8 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 26-10-2010 20:41:00 4 813 13,39%
9 FAKTY TVN 28-10-2010 19:00:03 4 793 13,33%
10 TELEEXPRESS TVP1 31-10-2010 17:00:05 4 615 12,84%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(03.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.