Radio Zet ma nowego brand managera
03.11.2010, 00:00
Katarzyna Piecuch została brand managerem Radia Zet. Jej zatrudnienie to ostatni element reorganizacji działu promocji Radia Zet i Chilli Zet, związanej ze zmianą wizerunku marki Radio Zet.
W dziale wydzielono dwa odrębne zespoły – dla Radia Zet i dla Chilli Zet i RRM. Piecuch kieruje pierwszym z nich. Jest związana z branżą reklamową od siedmiu lat, ostatnio pracowała w Grupie Euro RSCG jako senior strategic planner, zajmowała się przygotowywaniem strategii marek i komunikacji oraz współtworzyła plany marketingowe dla klientów grupy. Drugim zespołem od początku października kieruje jako brand manager Chilli Zet i brand PR manager RRM Marta Gajowniczek. Reorganizacja działu promocji ma związek ze zmianą strategii i rebrandingiem marki Radio Zet. Zmieniono jej grupę docelową – teraz należą do niej słuchacze w wieku 28-49 lat (wcześniej 25-44) – i logotyp stacji. – Bardzo nam zależy, żeby marka zachowała dotychczasowe atrybuty, takie jak różnorodność i wysoki poziom. Chcemy jednak zacząć kojarzyć się również z lekkością i inteligentnym poczuciem humoru – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet. Dodaje, że zmiana wizerunku to proces, który będzie trwał przynajmniej półtora roku. Obecnie rozgłośnia przygotowuje we współpracy z agencją reklamową Brasil kampanię ATL, planuje też kampanie ambientowe i niestandardowe działania wokół marki.(TAM, 03.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter