Michał Żebrowski został twarzą marki Enea
02.11.2010, 00:00
Pod hasłem "Enea. W kontakcie z naturą” ruszyła kampania firmy Enea SA. Ambasadorem marki został Michał Żebrowski, z którym podpisano kontrakt na co najmniej dwa lata.
Celem działań prowadzonych m.in. w telewizji, prasie i Internecie jest zwrócenie uwagi konsumentów na znaczenie energii w życiu codziennym, w rozwoju gospodarek i postępie technologicznym. Kampania ma pokazać, że korzystanie z energii elektrycznej ma wielkie znaczenie dla środowiska naturalnego. Aktor Michał Żebrowski w ramach kampanii wystąpił w telewizyjnym spocie reklamowym. Do działań zaangażował też swój Teatr 6. Piętro (prowadzi go wraz z Eugeniuszem Korinem), w którym Enea w ubiegłym tygodniu ogłosiła inaugurację kampanii budowania świadomości energetycznej Polaków. Zaproszeni na nią goście obejrzeli sztukę Woody'ego Allena "Zagraj to jeszcze raz, Sam", w której występuje m.in. Żebrowski. W spektaklu znalazło się wtrącenie o Stoenie (operator energii elektrycznej w stolicy) i zbyt wysokich rachunkach za prąd. Żebrowski nie po raz pierwszy angażuje się w reklamę. We wrześniu promował Mercedesa, wcześniej Eurobank, użyczył też głosu w reklamach m.in. Vox FM. Nie ujawniono, które firmy przygotowały kampanię dla Enei.(MŁ, 02.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter