Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 28, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 18.10.2010 - 24.10.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,91%
2 TVN 16,68%
3 TVP2 15,58%
4 Polsat 13,90%
5 TVP INFO 4,49%
6 TVN24 3,52%
7 TV4 2,30%
8 Puls 1,56%
9 TVN7 1,32%
10 Polsat2 1,00%
11 Disney Channel 0,88%
12 Cartoon Network 0,81%
13 MiniMini 0,68%
14 AXN 0,68%
15 Polsat News 0,61%
16 TVPolonia 0,56%
17 BBC CBeebies 0,55%
18 Discovery 0,54%
19 VIVA Polska 0,53%
20 Kino Polska 0,51%
  Inne 14,39%


 


Najchętniej oglądane programy
 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 18.10.2010 20:47:05 7 677 21,35%
2 FAKTY TVN 19.10.2010 19:00:04 5 330 14,83%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 24.10.2010 19:54:58 5 187 14,43%
4 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ - 3 EDYCJA TVN 23.10.2010 20:00:08 5 180 14,41%
5 BARWY SZCĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 19.10.2010 20:12:04 5 100 14,18%
6 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 19.10.2010 20:42:31 5 099 14,18%
7 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 22.10.2010 20:07:14 5 062 14,08%
8 WIADOMOŚCI TVP1 19.10.2010 19:29:51 5 027 13,98%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 21.10.2010 20:31:13 4 867 13,54%
10 TELEEXPRESS TVP1 24.10.2010 17:00:08 4 791 13,33%

Wpływy reklamowe stacji



Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(28.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.