Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kultowa francuska marka Petit Bateau wchodzi na nasz rynek

Petit Bateau (grupa Ives Rocher), francuska marka odzieżowa z ponadstuletnią tradycją, wchodzi na polski rynek.

Produkty z logo tej marki – rysunkiem granatowej łódki na białym tle - można znaleźć w 400 sklepach w Europie, USA i Japonii. Pierwszy polski sklep z odzieżą marki Petit Bateau otwarto w warszawskiej Galerii Mokotów, kolejne, w innych miastach, zostaną otwarte w kolejnych miesiącach. Marka pozycjonuje się jako ekspert od ubrań bawełnianych dla dzieci i dorosłych. Petit Bateau jest znana m.in. z tego, że reklamowała się jako jedna z pierwszych francuskich marek już w 1920 roku. Wymyślona wówczas mała dziewczynka o imieniu Marinette była twarzą marki przez 30 lat. W 2004 roku firma wprowadziła kolekcje dla dorosłych. Od 2009 roku promuje się globalną kampanią ”Na zawsze”, która pokazuje dzieci, dorosłych i osoby starsze oraz ich wiek liczony w miesiącach. Jak informuje Marzena Kiviatkowska, przedstawicielka marki Petit Bateau, ta kampania będzie również realizowana w Polsce. Jednak działania są dopiero przygotowywane, dlatego nie podała ich szczegółów, terminów ani kto je zrealizuje. W ramach promocji najnowszej kolekcji na jesień i zimę zaplanowano działania skierowane do mediów – m.in. dzień otwarty w sklepie (4 listopada).

(MŁ, 27.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.