Kultowa francuska marka Petit Bateau wchodzi na nasz rynek
27.10.2010, 14:26

Petit Bateau (grupa Ives Rocher), francuska marka odzieżowa z ponadstuletnią tradycją, wchodzi na polski rynek.
Produkty z logo tej marki – rysunkiem granatowej łódki na białym tle - można znaleźć w 400 sklepach w Europie, USA i Japonii. Pierwszy polski sklep z odzieżą marki Petit Bateau otwarto w warszawskiej Galerii Mokotów, kolejne, w innych miastach, zostaną otwarte w kolejnych miesiącach. Marka pozycjonuje się jako ekspert od ubrań bawełnianych dla dzieci i dorosłych. Petit Bateau jest znana m.in. z tego, że reklamowała się jako jedna z pierwszych francuskich marek już w 1920 roku. Wymyślona wówczas mała dziewczynka o imieniu Marinette była twarzą marki przez 30 lat. W 2004 roku firma wprowadziła kolekcje dla dorosłych. Od 2009 roku promuje się globalną kampanią ”Na zawsze”, która pokazuje dzieci, dorosłych i osoby starsze oraz ich wiek liczony w miesiącach. Jak informuje Marzena Kiviatkowska, przedstawicielka marki Petit Bateau, ta kampania będzie również realizowana w Polsce. Jednak działania są dopiero przygotowywane, dlatego nie podała ich szczegółów, terminów ani kto je zrealizuje. W ramach promocji najnowszej kolekcji na jesień i zimę zaplanowano działania skierowane do mediów – m.in. dzień otwarty w sklepie (4 listopada).(MŁ, 27.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
