Michał Soroczyński dyrektorem zarządzającym Paralotnej
27.10.2010, 00:00
Michał Soroczyński, dyrektor strategiczny agencji Paralotna, został jej dyrektorem zarządzającym.
To nowe stanowisko w agencji. Do tej pory zarządzali nią jej założyciele i dyrektorzy kreatywni Michał Holewjusz i Paweł Lis, którzy teraz skupią się na dziale kreacji. Soroczyński będzie łączył funkcję dyrektora zarządzającego z funkcją dyrektora strategicznego. – Powierzenie mu zarządzania agencją określa jednocześnie jej profil – wyjaśnia Michał Holewjusz. – Stawiamy nie tylko na kreatywność, ale także na mocny koncept strategiczny. Obserwujemy, że tego obecnie oczekują klienci. Z takim podejściem udało nam się ostatnio wygrać przetarg na obsługę marki Żubr Kompanii Piwowarskiej SA – dodaje Holewjusz. Soroczyński pracuje w Paralotnej od trzech lat. Wcześniej był dyrektorem strategicznym TBWA\ Warszawa, pracował w dziale strategii nieistniejącej już agencji D'Arcy. Jako konsultant uczestniczył w pracach nad strategią Alior Banku. Przygotowywał także projekty dla marek Masterfoods (obecnie Mars Polska), w tym m.in. dla Pedigree, oraz dla Nivei. Agencja Paralotna istniej od dziesięciu lat. Zatrudnia ok. 15 osób. Oprócz Kompanii Piwowarskiej obsługuje m.in. firmy: Kia Motors Polska, PGNiG SA, Nikon Polska.(MŁ, 27.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter