Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Soroczyński dyrektorem zarządzającym Paralotnej

Michał Soroczyński, dyrektor strategiczny agencji Paralotna, został jej dyrektorem zarządzającym.

To nowe stanowisko w agencji. Do tej pory zarządzali nią jej założyciele i dyrektorzy kreatywni Michał Holewjusz i Paweł Lis, którzy teraz skupią się na dziale kreacji. Soroczyński będzie łączył funkcję dyrektora zarządzającego z funkcją dyrektora strategicznego. – Powierzenie mu zarządzania agencją określa jednocześnie jej profil – wyjaśnia Michał Holewjusz. – Stawiamy nie tylko na kreatywność, ale także na mocny koncept strategiczny. Obserwujemy, że tego obecnie oczekują klienci. Z takim podejściem udało nam się ostatnio wygrać przetarg na obsługę marki Żubr Kompanii Piwowarskiej SA – dodaje Holewjusz. Soroczyński pracuje w Paralotnej od trzech lat. Wcześniej był dyrektorem strategicznym TBWA\ Warszawa, pracował w dziale strategii nieistniejącej już agencji D'Arcy. Jako konsultant uczestniczył w pracach nad strategią Alior Banku. Przygotowywał także projekty dla marek Masterfoods (obecnie Mars Polska), w tym m.in. dla Pedigree, oraz dla Nivei. Agencja Paralotna istniej od dziesięciu lat. Zatrudnia ok. 15 osób. Oprócz Kompanii Piwowarskiej obsługuje m.in. firmy: Kia Motors Polska, PGNiG SA, Nikon Polska.

(MŁ, 27.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.