Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Skowroński szefem marketingu w Onecie

Marcin Skowroński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora pionu marketingu w Grupie Onet.pl.

Dotychczas za marketing odpowiadała Agata Kosmal, kierująca działem marketingu i komunikacji. Dział ten wszedł w skład podlegającego Skowrońskiego pionu, podobnie jak dział badań i analiz oraz zespół badań sprzedaży i rynku reklamy. Skowroński jest związany z Grupą Onet.pl od 2008 roku, ostatnio był dyrektorem ds. strategii i rozwoju produktu reklamowego w biurze reklamy. Wcześniej pracował w MediaCom Warszawa. 

(KOZ, 25.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.