Agencja MSL Warsaw zastąpi Rowlanda i 180°
21.10.2010, 08:40

Należące do MSL Group agencje Publicis Consultants Rowland i 180° Public Relations stworzyły jedną markę MSL Warsaw. To efekt globalnych działań Grupy Publicis, która łączy agencje wyspecjalizowane w komunikacji w jedną sieć o nazwie MSL Group.
Decyzja ta została podjęta pod koniec 2009 roku, przez ostatnie miesiące zespoły obu agencji przygotowywały się do połączenia. – Struktura nie zmieniła się, a pracownicy obu firm tak naprawdę już od kilku miesięcy pracują wspólnie – mówi junior account executive Agnieszka Wierzbicka. Aktualnie zespół liczy 20 osób. Prezesem firmy jest Robert Johansson, który od stycznia 2010 roku był prezesem Publicis Consultants Rowland. Dyrektorem zarządzającym MSL Warsaw jest Monika Perek - od początku roku dyrektor zarządzająca obu połączonych agencji. Dyrektorami są: Małgorzata Majewska – pracowała w 180° Public Relations - i Katarzyna Domańska z Publicis Consultants Rowland. Obie zachowały stanowiska. Powstała z połączenia agencja MSL Warsaw ma dziewięciu klientów: sześciu z 180° Public Relations i trzech z Rowlanda. Nadal zajmować się będzie komunikacją marketingową, korporacyjną i zdrowotną. - To połączenie nie zmieni układu sił na rynku, ale szkoda, że zniknęła znana i dobra marka, jaką kiedyś był Rowland. Teraz agencja będzie musiała wypracować sobie pozycję od nowa – uważa Paweł Trochimiuk, prezes Związku Firm Public Relations.(JS, 21.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
