"Misja specjalna" wypada z ramówki TVP 1 ze średnią 900 tys. widzów
21.10.2010, 08:25

Magazyn śledczy "Misja specjalna" w TVP 1 oglądało jesienią br. średnio 900 tys. widzów. Najmniejszą widownię – 340 tys. osób – miał ostatni odcinek, nadany o późniejszej niż zwykle porze.
”Misja specjalna” wypadła z ramówki Jedynki z powodu niezadowalającej oglądalności i wyników analizy programu wykonanej przez biuro koordynacji programowej TVP. Od września br. ”Misja specjalna” była nadawana we wtorki ok. godz. 22-23. Ostatni odcinek wyemitowano jednak po północy (zaczął się o godz. 0.30), bo pasmo ”Misji” zajął już miniserial ”Wallander”. Średni udział Jedynki w rynku w czasie emisji magazynu śledczego pod redakcją Anity Gargas wyniósł 11 proc. (9,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49) i był niższy od wyników konkurencji. Największy udział miał TVN – 18,6 proc. (m.in. ”Kuba Wojewódzki”), Polsat wybierało 17,1 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory (m.in. serial z cyklu ”CSI”), a Dwójkę – 14,2 proc. (m.in. ”Ekspres reporterów”). Najwięcej widzów ”Misja specjalna” przyciągała na początku emisji – w 2006 roku oglądało ją średnio 1,6 mln osób. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 21.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
