Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 11.10.2010 - 17.10.2010

Źródło: AGB Nielsen Media Research

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,90%
2 TVN 16,86%
3 Polsat 14,78%
4 TVP2 14,52%
5 TVP INFO 4,59%
6 TVN24 3,81%
7 TV4 2,21%
8 TVN7 1,59%
9 Puls 1,43%
10 Polsat2 1,13%
11 Disney Channel 1,02%
12 Cartoon Network 0,85%
13 Polsat News 0,72%
14 AXN 0,71%
15 Discovery 0,63%
16 TVPolonia 0,62%
17 MiniMini 0,62%
18 VIVA Polska 0,55%
19 Comedy Central 0,45%
20 BBC CBeebies 0,44%
  Inne 14,57%

 

Najchętniej oglądane programy
 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 12-10-2010 20:56:15 7 629 21,22%
2 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 16-10-2010 20:00:33 5 769 16,05%
3 WIADOMOŚCI TVP1 12-10-2010 19:30:04 5 153 14,33%
4 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA  TVP2 12-10-2010 20:41:21 5 138 14,29%
5 TELEEXPRESS TVP1 17-10-2010 17:00:07 5 081 14,13%
6 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ - 12 EDYCJA TVN 17-10-2010 20:00:37 4 868 13,54%
7 FAKTY TVN 14-10-2010 19:00:01 4 811 13,38%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 12-10-2010 20:11:30 4 758 13,23%
9 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 11-10-2010 20:00:30 4 671 12,99%
10 MIŁOŚĆ NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 17-10-2010 20:21:17 4 575 12,73%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(21.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.