Dział: PERSONALIA

Dodano: Październik 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Szwejkowski zatrudniła Macieja Ufnalewskiego jako drugiego szefa kreacji

Do agencji reklamowej Szwejkowski dołączyli Maciej Ufnalewski i Piotr Wronek.

Ufnalewski będzie drugim, obok Agaty Tobolczyk, dyrektorem kreatywnym. Ostatnio pracował w Scholz & Friends Warszawa (był szefem kreacji, zanim jako dyrektora kreatywnego zatrudniono Jarosława Wiewiórskiego). Natomiast Piotr Wronek został zatrudniony jako senior copywriter – wcześniej też pracował w Scholz & Friends na takim samym stanowisku. Obaj kreatywni tworzą team, mają na koncie projekty m.in. dla PKO BP, Mercedes-Benz, Tchibo, Mr.Snaki, Fundacji Viva! i Polskiej Akcji Humanitarnej oraz wyróżnienia w konkursach reklamowych, takich jak: Kreatura, Złote Orły, Golden Arrow, Effie. Dział kreacji Szwejkowski zatrudnia obecnie dziewięć osób, ale ma zostać w najbliższych tygodniach powiększony.

(MŁ, 13.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.