Agencja Szwejkowski zatrudniła Macieja Ufnalewskiego jako drugiego szefa kreacji
13.10.2010, 00:00
Do agencji reklamowej Szwejkowski dołączyli Maciej Ufnalewski i Piotr Wronek.
Ufnalewski będzie drugim, obok Agaty Tobolczyk, dyrektorem kreatywnym. Ostatnio pracował w Scholz & Friends Warszawa (był szefem kreacji, zanim jako dyrektora kreatywnego zatrudniono Jarosława Wiewiórskiego). Natomiast Piotr Wronek został zatrudniony jako senior copywriter – wcześniej też pracował w Scholz & Friends na takim samym stanowisku. Obaj kreatywni tworzą team, mają na koncie projekty m.in. dla PKO BP, Mercedes-Benz, Tchibo, Mr.Snaki, Fundacji Viva! i Polskiej Akcji Humanitarnej oraz wyróżnienia w konkursach reklamowych, takich jak: Kreatura, Złote Orły, Golden Arrow, Effie. Dział kreacji Szwejkowski zatrudnia obecnie dziewięć osób, ale ma zostać w najbliższych tygodniach powiększony.(MŁ, 13.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter