Pół miliona widzów nowego talk-show TVN

Popołudniowy talk-show "Między kuchnią a salonem" w TVN po pierwszym tygodniu emisji ogląda średnio 0,5 mln osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Program jest nadawany od 4 października, od poniedziałku do piątku o 14.55. Po pierwszym tygodniu talk-show daje TVN średnio 9,8 proc. udziału w rynku. Zdecydowanym liderem tego pasma jest TVP 1 z udziałem 21,5 proc. (m.in. popołudniowe ”Wiadomości”, program ”Polityka przy kawie”, serial ”Moda na sukces”). Serialowe powtórki TVP 2 wybiera w tym czasie 12,9 proc. oglądających, a komediowy serial amerykański ”Tak, kochanie” w Polsacie – 8,5 proc. W grupie komercyjnej 16-49 udziały głównych telewizji są bardziej wyrównane. Dwójkę wybiera 14,6 proc. widzów, a Polsat - 12,1 proc. TVN także w tej grupie jest stacją trzeciego wyboru, ale z Jedynką wygrywa nieznacznie: ma 11,9 proc. udziału, podczas gdy TVP 1 – 11,8 proc.(RUT, 12.10.2010)
