Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 27.09.2010 - 03.10.2010

Źródło: AGB Nielsen Media Research

Udział w rynku

 

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,25%
2 TVN 17,44%
3 TVP2 14,40%
4 Polsat 13,62%
5 TVP INFO 4,50%
6 TVN24 3,17%
7 TV4 2,54%
8 TVN7 1,55%
9 Puls 1,30%
10 Polsat2 1,08%
11 Disney Channel 1,06%
12 Cartoon Network 0,85%
13 Polsat Sport 0,84%
14 AXN 0,74%
15 Discovery 0,72%
16 Polsat News 0,69%
17 TVPolonia 0,66%
18 VIVA Polska 0,58%
19 MiniMini 0,57%
20 BBC CBeebies 0,48%
  Inne 14,96%

 


Najchętniej oglądane programy

 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 28-09-2010 20:55:29 7 870 21,89%
2 BARWY ŻYCIA - KULISY SERIALU BARWY SZCZĘŚCIA TVP2 28-09-2010 20:40:32 5 560 15,47%
3 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2-10-2010 20:00:08 5 499 15,30%
4 RANCZO WILKOWYJE /FILM KOM.OBYCZ.POL./ TVP1 2-10-2010 20:23:06 5 174 14,39%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 3-10-2010 19:56:06 5 169 14,38%
6 WIADOMOŚCI TVP1 27-09-2010 19:29:57 5 129 14,27%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 29-09-2010 20:11:49 5 109 14,21%
8 FAKTY TVN 29-09-2010 19:00:04 4 847 13,48%
9 MIŁOŚĆ NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 3-10-2010 20:24:54 4 673 13,00%
10 RAJD FRANCJI /KRONIKA/ TVP1 3-10-2010 20:06:06 4 597 12,79%

Wpływy reklamowe stacji

 

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(07.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.