Chilli Zet promuje się w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej
04.10.2010, 08:00
Rozgłośnia Chilli Zet (Eurozet) uruchomiła internetowe kanały muzyczne, zmodyfikowała logotyp i rozpoczęła kampanię reklamową.
Działania reklamowe Chilli Zet obejmują prasę (m.in. ”Elle”, ”Top Gear”, ”Logo”, ”MaleMan” i ”Zwierciadło”), nośniki reklamy zewnętrznej (backlighty w Poznaniu, Warszawie, we Wrocławiu, w Gdańsku i Gdyni) oraz Internet (Onet.pl i Wirtualna Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, a media zaplanował i kupił Zenith Optimedia Group. Na stronie Chillizet.pl udostępnione też zostały cztery kanały muzyczne: Chilli Zet Rafał Bryndal Jazz Quartet, Chilli Zet Deep, Chilli Zet PL i Chilli Zet Covers. Podobne stacje internetowe mają też pozostałe rozgłośnie Eurozetu – Radio Zet, Radio Plus i Antyradio. Chilli Zet zmodyfikowało także logotyp, zachowując dotychczasową kolorystykę. Nowe logo przygotowała agencja Mamastudio.(KOZ, 04.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
