Dział: RADIO

Dodano: Październik 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chilli Zet promuje się w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej

Rozgłośnia Chilli Zet (Eurozet) uruchomiła internetowe kanały muzyczne, zmodyfikowała logotyp i rozpoczęła kampanię reklamową.

Działania reklamowe Chilli Zet obejmują prasę (m.in. ”Elle”, ”Top Gear”, ”Logo”, ”MaleMan” i ”Zwierciadło”), nośniki reklamy zewnętrznej (backlighty w Poznaniu, Warszawie, we Wrocławiu, w Gdańsku i Gdyni) oraz Internet (Onet.pl i Wirtualna Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, a media zaplanował i kupił Zenith Optimedia Group. Na stronie Chillizet.pl udostępnione też zostały cztery kanały muzyczne: Chilli Zet Rafał Bryndal Jazz Quartet, Chilli Zet Deep, Chilli Zet PL i Chilli Zet Covers. Podobne stacje internetowe mają też pozostałe rozgłośnie Eurozetu – Radio Zet, Radio Plus i Antyradio. Chilli Zet zmodyfikowało także logotyp, zachowując dotychczasową kolorystykę. Nowe logo przygotowała agencja Mamastudio.

(KOZ, 04.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.