Konkurs ma pomóc Grupie ING w promocji ubezpieczeń indywidualnych
ING Życie (Grupa ING) zachęca do zakupu indywidualnego ubezpieczenia na życie konkursem i ogólnopolską kampanią reklamową.
Konkurs, w którym wygrać można pięć samochodów marki Volkswagen Golf, to kolejny element rozpoczętej we wrześniu br. akcji promującej ubezpieczenia indywidualne. Mogą w nim wziąć udział klienci, którzy między 1 października a 31 grudnia br. złożą wniosek o indywidualne ubezpieczenie na życie. Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany m.in. w TVP, TVN i Polsacie. 11 października do ogólnopolskiego wydania ”Gazety Wyborczej” dołączony zostanie dodatek promocyjny ”Przewodnik po Ubezpieczeniach”, dystrybuowany także podczas wystawy ”Naga prawda o ubezpieczeniach” organizowanej m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku i Poznaniu. Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Grandes Kochonos i Multi Communications, planowanie i zakup mediów powierzono PanMedia Western.(DOK, 01.10.2010)
