Tomasz Adamek po raz drugi bohaterem telewizyjnej kampanii Żywca
W telewizji rozpoczęła się kampania pod hasłem "Żywiec. Zawsze tylko z Żywca". Bokser Tomasz Adamek po raz drugi występuje w kampanii wizerunkowej marki Żywiec.
Kampania pokazuje Żywiecczyznę, skąd pochodzi Tomasz Adamek. Sportowiec wspierał już swoim wizerunkiem poprzednią kampanię producenta piwa ”Autorytety”, w której wystąpił obok aktora Krzysztofa Majchrzaka, rysownika Henryka Sawki, muzyka Wojciecha Waglewskiego i Bogdana Wenty, trenera reprezentacji Polski piłkarzy ręcznych. Nowy spot reklamowy marki emitowany jest w głównych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampanii towarzyszy zmiana na etykietach piwa. Pojawi się na nich napis: ”Uwarzono i rozlano: Browar Żywiec, ul. Browarna 88”. Kreację przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD. Za działania PR odpowiada 180° Public Relations.(RYD, 29.09.2010)