Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kowalczyk i Żebrowski twarzami kampanii Mercedesa

Mistrzyni olimpijska Justyna Kowalczyk i aktor Michał Żebrowski zostali ambasadorami marki Mercedes-Benz (Mercedes-Benz Polska).

W rozpoczętej dziś ogólnopolskiej kampanii reklamowej mają promować samochody osobowe Mercedes z napędem na cztery koła i wyposażone w system 4MATIC (zapobiegający poślizgom). Reklamy z ich udziałem zamówiono w radiu i prasie; uzupełnieniem akcji ”Zacznij zimę bez poślizgu” są działania w Internecie. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Scholz & Friends Warszawa, zakup i planowanie mediów powierzono Mediaedge:cia. Do tej pory wizerunek znanych osób przy promocji modeli samochodów wykorzystywały m.in. Renault Polska (Borys Szyc reklamował Renault Clio); Volvo Auto Polska (do współpracy przy wprowadzaniu na krajowy rynek Volvo C30 zaprosił Małgorzatę Kożuchowską); Fiat Auto Poland (Fiata 500 promowała aktorka Magdalena Schejbal), Suzuki Motor Poland (w kampaniach pojawiła się Joanna Brodzik), Citroën Polska (współpracował z m.in. Justyną Steczkowską, Grażyną Wolszczak, Arturem Żmijewskim).

(DOK, 27.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.