Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Warto kochać" - mniej widzów niż "Lokatorzy" i "Ple-bania"

Najnowszy polski serial nadawany w TVP 1 - "Warto kochać" nadawany w soboty i niedziele od 17.20 do 18.15 ogląda średnio 2,6 mln osób. To więcej niż programy emitowane w czasie trwania filmu w innych stacjach, ale w porównaniu z rokiem ubiegłym Jedynka w tym paśmie straciła 700 tys. widzów.

Pierwsze sześć odcinków miało średnio po 7,2 proc. oglądalności i 27,3 proc. udziału w rynku. W każdy weekend odcinek emitowany w niedzielę ma lepszą oglądalność od sobotniego. Inne stacje w czasie emisji ”Warto kochać” ogląda odpowiednio średnio: TVP 2 – 2 mln widzów (m.in. ”Duże dzieci”, ”7 dni świat”), Polsat – 1,5 mln (”Kabareton”, ”Granice strachu”), TVN – 1,2 mln widzów (m.in. powtórka ”Magdy M.”, ”Siłacze”). W komercyjnej (rozliczeniowej) grupie docelowej osób w wieku 16-49 lat serial ”Warto kochać” także ma lepszą oglądalność niż główne stacje ogólnopolskie. TVP 1 ogląda wtedy średnio 1 mln osób (5,3 proc. oglądalności; 24,3 proc. udziału w rynku), a inne stacje: Polsat – 811 tys. widzów (4,3 proc. oglądalności; 19,6 proc. udziału w rynku), TVP 2 – 742 tys. widzów (odpowiednio: 3,9 proc. i 17,9 proc.), TVN – 590 tys. widzów (3,1 proc. i 14,3 proc.). Rok temu programy nadawane w obecnym paśmie emisji serialu oglądało więcej widzów niż obecnie. Było to średnio 3,3 mln osób (9 proc. oglądalności; 30,5 proc. udziału w rynku). TVP 1 emitowała wtedy seriale: ”Plebania” i ”Lokatorzy”. Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.

(MS, 21.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.