"Warto kochać" - mniej widzów niż "Lokatorzy" i "Ple-bania"

Najnowszy polski serial nadawany w TVP 1 - "Warto kochać" nadawany w soboty i niedziele od 17.20 do 18.15 ogląda średnio 2,6 mln osób. To więcej niż programy emitowane w czasie trwania filmu w innych stacjach, ale w porównaniu z rokiem ubiegłym Jedynka w tym paśmie straciła 700 tys. widzów.
Pierwsze sześć odcinków miało średnio po 7,2 proc. oglądalności i 27,3 proc. udziału w rynku. W każdy weekend odcinek emitowany w niedzielę ma lepszą oglądalność od sobotniego. Inne stacje w czasie emisji ”Warto kochać” ogląda odpowiednio średnio: TVP 2 – 2 mln widzów (m.in. ”Duże dzieci”, ”7 dni świat”), Polsat – 1,5 mln (”Kabareton”, ”Granice strachu”), TVN – 1,2 mln widzów (m.in. powtórka ”Magdy M.”, ”Siłacze”). W komercyjnej (rozliczeniowej) grupie docelowej osób w wieku 16-49 lat serial ”Warto kochać” także ma lepszą oglądalność niż główne stacje ogólnopolskie. TVP 1 ogląda wtedy średnio 1 mln osób (5,3 proc. oglądalności; 24,3 proc. udziału w rynku), a inne stacje: Polsat – 811 tys. widzów (4,3 proc. oglądalności; 19,6 proc. udziału w rynku), TVP 2 – 742 tys. widzów (odpowiednio: 3,9 proc. i 17,9 proc.), TVN – 590 tys. widzów (3,1 proc. i 14,3 proc.). Rok temu programy nadawane w obecnym paśmie emisji serialu oglądało więcej widzów niż obecnie. Było to średnio 3,3 mln osób (9 proc. oglądalności; 30,5 proc. udziału w rynku). TVP 1 emitowała wtedy seriale: ”Plebania” i ”Lokatorzy”. Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research.(MS, 21.10.2005)
